Jūsų lankymasis šioje svetainėje

yra -as 

nuo svetainės įkūrimo 2001 11 07

 


KONKURSO „RAŠAU LIETUVOS VARDĄ“ NUGALĖTOJAI

1016-ųjų Lietuvos metinių paminėjimas 2025 m.

Skelbiame jau šešioliktą kartą vykusio kasmetinio pilietinio renginio-konkurso „Rašau Lietuvos vardą”, skirto pirmojo žinomo Lietuvos vardo paminėjimo rašytiniuose šaltiniuose atminimui, nugalėtojus.

Šių metų konkursui buvo atsiųsta 290 darbų su dailiai parašytu Lietuvos vardu, jais pasigrožėti galite ČIA. Kaip ir kasmet konkurse aktyviausiai dalyvavo jaunieji patriotai iš visos Lietuvos mokyklų bei darželių.

Nuoširdžiai sveikiname nugalėtojus ir jų mokytojus bei nuoširdžiai dėkojame visiems konkurso dalyviams, kūrybiškai įamžinusiems Lietuvos vardą.

Visų Jūsų atsiųsti darbai yra nuostabūs. Ačiū Jums!

2025 metų konkurso „Rašau Lietuvos vardą“ nugalėtojai

Geriausio darbo rinkimas balsuojant internetu
Vieta Darbas Balsų sk. Autorius Padėka
1 72 50

1a klasė, mokytoja Augustina Danevičienė, Alytaus Panemunės progimnazija.

Padėka
2 183 49 Meda Stanislauskaitė, IIGb, VšĮ Pranciškonų gimnazija. Padėka
3 38 26 8a klasės mokiniai, mokytoja Loreta Blaževičienė. Alytaus Piliakalnio progimnazija.
Padėka

 

I vieta

1a klasė, mokytoja Augustina Danevičienė, Alytaus Panemunės progimnazija.
Lietuva – tai mūsų namai, mūsų istorija ir ateitis. Kiekvienas piešinys atspindi vaikų meilę savo šaliai – jos gamtai, miestams, tradicijoms. Kartu sukurtas spalvingas Lietuvos vardas simbolizuoja vienybę ir pasididžiavimą savo kraštu. Mokiniai savo darbuose pavaizdavo tai, kas jiems svarbiausia Lietuvoje – žaliuojančias pievas, gražiausius miestus, tautines spalvas ir simbolius. Tai mūsų maža, bet didinga šalis vaikų akimis! Darbas Nr. 72. Padėka


II vieta

Meda Stanislauskaitė, IIGb, VšĮ Pranciškonų gimnazija.
„LIETUVA“ sudarytas iš gamtos elementų – raidės virsta medžiais, gėlėmis, grūdais ir miško gyventojais, kurie simbolizuoja Lietuvos grožį.
Darbas Nr. 183. Padėka


III vieta

8a klasės mokiniai, mokytoja Loreta Blaževičienė. Alytaus Piliakalnio progimnazija.
Alytaus Piliakalnio progimnazijos ypatinga istorija, kaip susijungia dėlionės detalės, taip mokykla susijungė su Alytaus lopšeliu-darželiu „Nykštukas“. Mes esame Mąstymo mokykla. Mūsų simboliu tapo dėlionės detalė, tai bendrystė ir vienybė. Kūrybinį darbą pavadinome „Susijungusi LIETUVA“. 8a klasės mokiniai linki Lietuvai susijungti į visumą iš įvairiausių dėlionės detalių. Sujungti šviesą, šilumą, toleranciją, meilę ir tapti viena didele Lietuva. Būdami vieningi ir susijungę esame stiprūs!
Darbas Nr. 38. Padėka


 

„Versmės“ leidyklos nominantai

Skelbiame „Versmės“ leidyklos komisijos nominantus. Atrenkant darbus, remtasi šiais kriterijais:

originalumas, išraiškingumas, tikslingas raiškos priemonių pasirinkimas norimai idėjai perteikti, atitikimas pagal vaikų amžių vaizdavimo ypatumams.

Komisijos pirmininkas – ilgametis Vilniaus dailės akademijos prorektorius, daugelio piešinių konkursų vertinimo komisijos pirmininkas, dailininkas-grafikas prof. Jonas Gudmonas


1. Lietuva - gintaro raidėm išrašyta. Raides dėliojo ugdytinis Emilis Stepulis.

Grupė „Obuolio akademija“, mokytoja Rasa Butkevičiūtė, Naujosios Akmenės ikimokyklinio ugdymo mokykla. Darbas Nr. 80. Padėka

Komentaras. Tinkamas ir gana originalus gintaro panaudojimas - Lietuva dažnai įvardijama kaip gintaro kraštas.


2. Kovo 11-oji – Lietuvos Nepriklausomybės atkūrimo diena, simbolizuojanti laisvę ir vienybę. Vilniaus Lazdynų mokyklos bendruomenė šią ypatingą datą paminėjo dalyvaudama įvairiose veiklose. Viena iš įdomiausių iniciatyvų buvo didžiausio kryžiažodžio apie Lietuvą sprendimas pertraukų metu. Mokiniai ir mokytojai aktyviai įsitraukė į užduotį, stiprindami savo žinias apie Lietuvos istoriją, geografiją ir kultūrą.

Šį renginį organizavo mokytojos Rolanda Dancevičienė, Akvilė Grečišnikova, Kristina Fišienė, Liliana Jakovuk bei Mokinių Atstovybė. Džiaugiamės, kad galime prasmingai švęsti Lietuvos laisvę ir puoselėti meilę savo šaliai! Vilniaus Lazdynų mokykla. Darbas Nr. 53. Padėka

Komentaras. Originalus idėjos išpildymas kolektyviniam išpildymui, įtraukiant visą grupę mokinių. Darbas turi ir edukacinę vertę.


3. Darželyje yra 6 grupės („Vabaliukų“, „Drugelių“, „Bitučių“, „Varliukų“, „Žiogelių“ ir PU „Boružiukų“ gr.), tad buvo draugiškai sutarta, jog L ir A kurs priešmokyklinukai, o kitas raides – pasidalinus jaunesniųjų grupių vaikučiai. Raidės puoštos bandant atkartoti liaudies raštus. Mūsų palinkėjimas: „LIETUVA, skambėk - vaikų tyru juoku, žydėk - šypsenomis visų veiduose, spindėk - laisve visų akyse“.

PU mokytoja Daiva Bobinaitė. Kauno r. Raudondvario lopšelis-darželis „Riešutėlis“. Darbas Nr. 100. Padėka

Komentaras. Tai gali būti ilgalaikis realus projektas darželiui ir pagarba liaudies menui. Tinkamai pasirinktos medžiagos išpildymui.


4. Simono Daukanto gimnazija. Darbas Nr. 28. Padėka

Komentaras. Foto darbas. Taikliai pasirinktas objektas – be komentarų daug pasakantis.


5. Šis darbas kviečia prisiminti Lietuvos himno žodžius ir jų prasmę šiandien. Kūrinys simboliškai sujungia gamtos elementus – akmenis, augalus, gėles – su tautiniais simboliais ir tekstu, primindamas, kad meilė Tėvynei slypi ne tik istorijoje ar žodžiuose, bet ir mūsų kasdieniuose pasirinkimuose, pagarboje gamtai ir bendrystei.

Kamilė Klimaitė, Dominyka Niauraitė, Izabela Antanaitytė, 6 klasė, mokytoja Martyna Kačinskaitė. Kauno Martyno Mažvydo progimnazija. Darbas Nr. 208. Padėka

Komentaras. Perteikta pagarba Lietuvai, Lietuvos himnui. Kūrinys gali rasti garbingą vietą mokykloje nuolatiniam eksponavimui.
.


6. 2 kl. mokiniai minėdami Lietuvių kalbos dienas atliko kūrybinį darbą, skirtą Lietuvai. Jame vaikai pavaizdavo jiems įsimintiniausias vietas ir įvykius. Tai jų Lietuva.

Mokytoja Laimutė Dekienė. Kaišiadorių r. Žaslių pagrindinė mokykla. Darbas Nr. 50. Padėka

Komentaras. Ir Lietuvos vardas, ir visa, ką vaikai žino ir kas jiems aktualu, pavaizduota (kas būdinga vaikams), ir viskas telpa širdyje....
.


7. 2-3 metų vaikai pozuoja prie kaladėlėmis sudėto brangiausio žodžio LIETUVA.

Panevėžio lopšelis-darželis „Nykštukas“. Darbas Nr. 60. Padėka

Komentaras. Laimingi darželinukai gal pirmą kartą padarę tokį atsakingą darbą. Laimingi pasiektu rezultatu, kas labai svarbu ugdomąja prasme.
.


8. 6 lavinimo klasė, mokytoja Audronė Varapnickienė. Mažeikių „Jievaro“ pagrindinė mokykla. Darbas Nr. 3. Padėka

Komentaras. Lakoniškas idėjos perteikimas, susisiekiantis su meninio plakato formavimo principais. Originalus kitų darbų kontekste.
.


9. 4a klasės kūrybinis darbas „Mūsų žydinti Lietuva“.

Mokytoja Rita Račiūnienė. Vilniaus Gabijos progimnazija. Darbas Nr. 58. Padėka

Komentaras. Tikslingas sumanytos idėjos pavadinimas. Išpildymas, kompozicija jautri, nėra dažnai pasitaikančio mechaniškumo.
.


10. Žemės menas, skirtas pasaulinei Žemės dienai. Su didele meile vaikai dėliojo žodį Lietuva.

Grupė „Obuolio akademija“, mokytoja Rasa Butkevičiūtė. Naujosios Akmenės ikimokyklinio ugdymo mokykla. Darbas Nr. 78. Padėka

Paperkantis jautrumas, perteikiantis taikią, laimingą Lietuvą..


2025 05 06

Atgal Viršun

 

 
© „Versmės“ leidykla                                                                     Mums rašykite leidykla@versme.lt